fredag 6 oktober 2017

SmartStore Classic 10 perfekt till förvaring av vantar och mössor

Idag delar jag med mig av ett tips hur ni nu när hösten och vintern närmar sig kan sortera mössor, vantar, halsdukar och underställ på ett smidigt sätt med hjälp av SmartStore Classic 10 i en vanlig Malm-byrå från IKEA. För att slippa att allt bara blandas runt i byrålådan har jag använt mig av tre stycken SmartStore Classic 10 boxar och sedan markerat varje box med en tydlig etikett.


SmartStore Classic 10 finns hos skavileka.se

Malm byrå från IKEA.com

Det får på bredden precis plats tre stycken SmartStore storlek 10 i en Malm-byrå som är 80 cm bred. Jag fick pressa ner de lite, men samtidigt så håller de sig bättre still när de sitter lite trångt.

3 st SmartStore Classic 10
Jag märkte upp varje box med en tydlig etikett. Nu är det enkelt att hitta och lägga tillbaka på rätt plats.
https://skavileka.se/smartstore-forvaring/smartstore-classic/smartstore-classic-10-transparent/

https://skavileka.se/smartstore-forvaring/smartstore-classic/smartstore-classic-10-transparent/

https://skavileka.se/smartstore-forvaring/smartstore-classic/smartstore-classic-10-transparent/
Så här blev det färdiga resultatet. Superskönt tycker jag att äntligen få ordning på vantar och mössor.


Vill man ha lite färg i lådorna och om det är enklare att hålla reda på vilken familjemedlem som har vilken låda, kan man använda SmartStore Colour 10 istället, de finns i rosa, gul, grön och blå.
SmartStore Colour 10 hos skavileka.se

SmartStore Colour 10 hos skavileka.se


SmartStore Colour 10 hos skavileka.se


SmartStore Colour 10 hos skavileka.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar